2009-11-05
PRELEGENCI
Prelegenci:
prof. dr hab. Krzysztof Opolski (Uniwersytet Warszawski), Monika Bekas (Pełnomocnik Zarządu ds. Rozwoju i Wdrożeń), Paweł Ejzert (Dyrektor ds. Relacji z Klientami mBank), Wojciech Grzybek (Prezes Zarządu HEUTHES Sp. z o.o.), Michał Chojnacki (Altar), Patryk Brożek (współtwórca i Dyrektor zarządzający Wheel), Marcin Idzkiewicz (Dyrektor ds. modelowania i analiz, Biuro CRM, Bank BPH)
W PROGRAMIE (10:00-16:00)
- Mystery shopping - badanie poziomu obsługi klientów banku
- Krajowy Rejestr Długów - baza informacji gospodarczych o zobowiązaniach konsumentów i przedsiębiorców
- Innowacje technologiczne jako narzędzia wzrostu efektywności i jakości obsługi Klienta
- Zastosowanie CRM/DMS do obiegu wniosków-formularzy w bankach na przykładzie wniosków kartowych
- Video IVR jako nowy kanał kontaktu z klientem banku
- B-CERB. Token w telefonie - jedyne tak skuteczne zabezpieczenie przed phishingiem
- Tworzenie baz danych klientów banku i ich segmentacja
- Wymagania informatyczne w obszarze analitycznego CRM - praktyczne doświadczenia
Koszt udziału jednej osoby
- bezpłatny – dla przedstawicieli sektora finansowego
- 900zł + 22% VAT – dla przedstawicieli sektora IT
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
*O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność. Liczba miejsc ograniczona.
Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
XXI edycja FORUM BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ "KAPITAŁ WIEDZY O KLIENCIE W BANKU - źródła pozyskiwania i sposób wykorzystania"
Data: 10 grudnia 2009, Miejsce: WarszawaPRELEGENCI

prof. dr hab. Krzysztof Opolski (Uniwersytet Warszawski), Monika Bekas (Pełnomocnik Zarządu ds. Rozwoju i Wdrożeń), Paweł Ejzert (Dyrektor ds. Relacji z Klientami mBank), Wojciech Grzybek (Prezes Zarządu HEUTHES Sp. z o.o.), Michał Chojnacki (Altar), Patryk Brożek (współtwórca i Dyrektor zarządzający Wheel), Marcin Idzkiewicz (Dyrektor ds. modelowania i analiz, Biuro CRM, Bank BPH)
W PROGRAMIE (10:00-16:00)
- Mystery shopping - badanie poziomu obsługi klientów banku
- Krajowy Rejestr Długów - baza informacji gospodarczych o zobowiązaniach konsumentów i przedsiębiorców
- Innowacje technologiczne jako narzędzia wzrostu efektywności i jakości obsługi Klienta
- Zastosowanie CRM/DMS do obiegu wniosków-formularzy w bankach na przykładzie wniosków kartowych
- Video IVR jako nowy kanał kontaktu z klientem banku
- B-CERB. Token w telefonie - jedyne tak skuteczne zabezpieczenie przed phishingiem
- Tworzenie baz danych klientów banku i ich segmentacja
- Wymagania informatyczne w obszarze analitycznego CRM - praktyczne doświadczenia
Koszt udziału jednej osoby
- bezpłatny – dla przedstawicieli sektora finansowego
- 900zł + 22% VAT – dla przedstawicieli sektora IT
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
*O przyjęciu zgłoszenia decyduje kolejność. Liczba miejsc ograniczona.
Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
» Odpowiedz
Opinie i komentarze (1)
Autor | Wypowiedź |
Anka 2009-11-19 07:56:54 | Wybieram się! :) |
Szukaj w serwisie:
Najnowsze komentarze
»
Dodał: Gość | 2023-05-22 08:50:51
»
Dodał: Bartłomiej z Confrontera | 2016-01-15 09:53:17
»
Dodał: beti | 2014-04-02 13:22:30
Najnowsze firmy w bazie
Jeżeli poszukują Państwo adwokata w Toruniu, zachęcamy do zapoznania się z ofertą...
Ubezpieczenia dla Ciebie, Twoich Bliskich i Twojego Biznesu Dom, Mieszkanie, Samochód,...
Newsletter
Jeżeli chcesz być informowany o nowościach w serwisie 7finanse.pl, dodaj swój e-mail: